Klachtenregeling Kompasso
Bij Kompasso Zorg vinden we het belangrijk dat jij je gehoord en serieus genomen voelt. We doen er alles aan om goede zorg en begeleiding te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen we dat graag — zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing.
Bespreek het eerst met ons
Vaak kunnen klachten in een vroeg stadium opgelost worden. We moedigen je dan ook aan om eerst in gesprek te gaan met de betrokken begeleider of medewerker. Een open gesprek kan veel verhelderen en onduidelijkheden wegnemen
Lukt dat niet? Dan kun je een officiële klacht indienen
Vaak kunnen klachten in een vroeg stadium opgelost worden. We moedigen je dan ook aan om eerst in gesprek te gaan met de betrokken begeleider of medewerker. Een open gesprek kan veel verhelderen en onduidelijkheden wegnemen.
> Je naam en contactgegevens
> Een duidelijke omschrijving van de klacht
> Eventuele eerdere stappen die je al hebt ondernomen
>Wat je graag zou willen als oplossing
Klachtenformulier
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Kompasso is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Als je dat prettig vindt, kun je ondersteuning krijgen bij het indienen of bespreken van je klacht. Deze functionaris is onpartijdig en denkt met je mee.
Stuur je klacht naar: info@klachtenportaalzorg.nl